Οργανα κοιλιακών Υπάρχουν 12 προιόντα.

Μικροόργανα κοιλιακών για στοχευμένη εκγύμναση των κοιλιακών μυών.

Το μονόζυγο πόρτας ή τοίχου:

Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για ασκήσεις κοιλιακών από θέση εξάρτησης, όπως για παράδειγμα για έλξεις των γονάτων προς το στήθος. Μπορείτε να το συνδυάσετε με τους ειδικούς ιμάντες στήριξης για να κάνετε τις ασκήσεις των κοιλιακών χωρίς πρόβλημα στη λαβή σας.

Η ράβδος: Ζυγίζει ελάχιστα και χρησιμοποιείται κυρίως για τις ασκήσεις των πλάγιων κοιλιακών, όπως για παράδειγμα τις στροφές του κορμού.

Η τραμπάλα κοιλιακών: Επικεντρώνει την ένταση των ασκήσεων στους κοιλιακούς και, επειδή στηρίζει τον αυχένα, δεν επιβαρύνει τους αυχενικούς σπονδύλους



Βασικές συµβουλές:

Αφιερώστε χρόνο για να εξοικειωθείτε µε το όργανο που έχετε επιλέξει.
Πριν και µετά το κυρίως πρόγραµµα πρέπει να κάνετε 5 λεπτά ασκήσεις διατάσεων.
Ξεκινήστε την άσκησή σας αργά και σταδιακά. Mην βιάζεστε!
Κατά την διάρκεια των πρώτων εβδοµάδων, αυξήστε τη διάρκεια της άσκησής σας και όχι την ένταση της προσπάθειας σας. Αργότερα αυξήστε λίγο την ένταση, διατηρώντας όµως πάντα την καρδιακή σας συχνότητα µέσα στα πλαίσια ασφαλούς έντασης.