Λαβέs push ups Υπάρχουν 4 προιόντα.

Οι λαβές push ups υποστηρίζουν την ομαλή εκτέλεση των ασκήσεων,ενώ βοηθούν στην αποφυγή τραυματισμού των αρθρώσεων.

Όπως και οι κοιλιακοί, έτσι και τα push-ups είναι μια άσκηση ενδυνάμωσης που ταυτόχρονα αποτελεί και αεροβική δραστηριότητα με αποτέλεσμα, εκτός από δυνάμωμα του στήθους, των ώμων και των τρικεφάλων των χεριών, να καίτε και θερμίδες : Από 0,05 έως 0,12 θερμίδες ανά κιλό σωματικού βάρους, ανάλογα με την ένταση. Οι μύες που ενεργοποιούνται είναι οι τρικέφαλοι των χεριών, το στήθος και οι πρόσθιοι δελτοειδείς δηλ.ώμοι ενώ δευτερευόντως συμμετέχουν και μύες της πλάτης ,του αυχένα αλλά και των κοιλιακών κοιλιακούς, τη μέσης, τους μηρών.

Βασικές συμβουλές για σωστή εκτέλεση push-ups:
Χέρια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και πόδια τεντωμένα, σχεδόν ενωμένα.
Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε άλλους μύες για την άρση του σώματος γιατί είτε κινδυνεύετε απο τραυματισμό είτε δεν θα γίνει σωστά η άσκηση.
Ρίξτε το βάρος του σώματος στα χέρια και αποφύγετε να χρησιμοποιείτε τους κοιλιακούς & γενικά το κάτω μέρος του σώματος κατά το ανέβασμα του σώματος.
Εκτελέστε την άσκηση ομαλά και συνεχώς αποφέυγοντας ταλάντευση της λε­κά­νης.
Κρατήστε το σώμα σε ευθεία γραμμή στρέφοντας το βλέμμα προς τα κάτω και μπροστά.
Κρατήστε τους κοιλιακούς σε οχι τελείως χαλαρή στάση.
Η απόσταση του στήθους απο το δάπεδο να είναι 5-10 εκατοστά χωρίς να ακουμπά στο δάπεδο όταν κατεβαίνετε.
Για του αρχάριους: Ξεκινήσετε σταδιακά και να δυναμώσετε σιγά-σιγά. Αρχίστε από ευκολότερες παραλλαγές της άσκησης και δυναμώνοντας προχωρήστε μετά απο 1-2 εβδομάδες σε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας.