Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε μία από τις επτά(7) υπηρεσίες που σας παρέχει η εταιρία μας, για να παραλάβετε τα είδη που επιλέξατε:

ΠΩΣ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΟΥ

1 - Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει να κάνει παράδοση των προϊόντων της με (COURIER ACS.ΕΛ.ΤΑ ή METAΦΟΡΙΚΗ) και καλύπτει όλη την Ελλάδα.

Σε ορισμένες περιοχές οι μεταφορικές εταιρίες δεν κάνουν παράδοση κατ' οίκον οπότε θα χρειαστεί να παραλάβετε την παραγγελία σας από το υποκατάστημα τους στην περιοχή σας, ύστερα από δική τους ειδοποίηση.
Στην περίπτωση που στην περιοχή σας δεν υπάρχει πρόσβαση για παράδοση μέσω COURIER ή METAΦΟΡΙΚΗ τότε η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για την παράδοση.
  - Εάν επιθυμείτε  Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα μας και από το κατάστημα μας που βρίσκετε επί της οδού Γούναρη 13 Πάτρα ΤΚ 26221.

*  Πριν από κάθε παραλαβή από το κατάστημα θα πρέπει να επικοινωνείτε με την εξυπηρέτηση πελατών για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που θέλετε να παραλάβετε.

- Για παραγγελίες online με παραλαβή από το κατάστημα ενημερώνεστε άμεσα για την επάρκεια  και για το χρόνο παραλαβής από το κατάστημα μας!
- Για παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα που είναι πληρωμένη μεσω τραπέζης απαραίτητο το αποδεικτικό κατάθεσης

2 - Η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών γίνεται δωρεάν για αγορές άνω των 79€

(Εξαιρούνται στημένα μηχ/τα, STOCK/ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ, βάρη/δίσκοι/μπάρες και προϊόντα βάσει όγκου,αναζητούμε φθηνούς τρόπους αποστολής κατόπιν συνεννόησης μαζί σας). Ο πελάτης παραλαμβάνει από την έδρα του πρακτορείου ή επιβαρύνεται το κόστος για παράδοση στο σπίτι. Δέν παρέχεται δυνατότητα αντικαταβολής.
Στήν περίπτωση αποστολής με μεταφορική η εξόφληση γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αγορά με πιστωτική κάρτα..Σε περίπτωση μεγάλου όγκου όπως (ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ- ΕΛΛΕΙΠΤΙΚΟ) τότε η παράδοση γίνετε μέσω Μεταφορικής και έπειτα τηλεφωνικού ραντεβού  μαζί σας. - Για εντός αττικής επικοινωνούμε μαζί σας 1 ημέρα πριν ,ενώ για εκτός αττικής  2 ημέρες πριν για παράδοση.
  - Παρακαλούμε να βρίσκεσθε στον χώρο παράδοσης που έχετε συμφωνήσει για την δική σας  καλύτερη εξυπηρέτηση.

 - Η παραγγελία σας θα παραδίδεται από Δευτέρα εώς Παρασκευή 10.00 πμ -20.00 μμ εκτός Σαββάτου και Κυριακής.

 - Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας εμπεριέχουν ΦΠΑ 24%

3 - Παράδοση με ραντεβού

-Εντός Νομού Αχαΐας, αποστέλλονται στο χώρο σας, κατόπιν ραντεβού. Τα είδη συναρμολογούνται  και γίνεται επίδειξη λειτουργίας. Ο τεχνικός παραλαμβάνει τα είδη συσκευασίας για ανακύκλωση.
-Εκτός Νομού Αχαΐας,διατίθεται αυτή η υπηρεσία κατόπιν συνεννόησηs. 

Αναλόγως όγκου, βάρους και προορισμού γίνεται επίσης αποστολή με :

4 - Courier χωρίς αντικαταβολή (η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τράπεζα ή πληρωμή μέ χρεωστική ή πιστωτική κάρτα κατά τήν διαδικασία τής παραγγελίας) με παράδοση στο σπίτι εντός 1-4 ημερών & για απομακρυσμένους προορισμούς παραλαβή απο το πλησιέστερο γραφειο ACS ή ΕΛ.ΤΑ
Βάρος (πραγματικό ή ογκομετρικό) / Κόστος

- 0 εως 2 kg : 2,40 €
- 2,01-10kg: + 1 € για κάθε επιπλέον κιλό.

- 10 kg και άνω :Τηλεφωνική Συννενόηση γιά Συμφέρουσα Οικονομική Αποστολή.

5 - Courier με αντικαταβολή (η πληρωμή γίνεται μετρητοίς κατά την παράδοση) με παράδοση στο σπίτι εντός 1-4 ημερών & για απομακρυσμένους προορισμούς παραλαβή απο το πλησιέστερο γραφειο ACS ή ΕΛ.ΤΑ.
Βάρος (πραγματικό ή ογκομετρικό) / Κόστος
- 0 εως 2 kg : 4,40 €
- 2,01 – 10 kg : +1 € για κάθε επιπλέον κιλό.
- 10 kg και άνω :Τηλεφωνική Συννενόηση γιά Συμφέρουσα Οικονομική Αποστολή..

6 - Η παράδοση μεγάλου όγκου-βάρους προϊόντων γίνεται επί πεζοδρομίου.
- Επίσης μπορείτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας να γίνει παράδοση - συναρμολόγηση  στον χώρο που θέλετε με επιπλέον χρέωση. (πχ. Σαλόνι- όροφο-  κ.α.λ)

7 - Προϊόντα με ένδειξη παραγγελίας

Κατόπιν παραγγελίας

Ορισμένα προϊόντα μας δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα ανάλογα το είδος για να έρθει στα χέρια σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε αυτές τις  περιπτώσεις  χρειάζεται προκαταβολή για την καταχώρηση της παραγγελίας σας το 20% .                                          

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία σας, δύναται να καθυστερήσει, για τους εξής λόγους:
-    Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας
-    Eάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του, επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
-    Σε περίπτωση που το προϊόν που παραγγείλατε έχει εξαντληθεί, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
-    Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΙΔΩΝ
Όλα τα είδη που εμπορεύεται το olympianspirit.gr φέρουν την εγγύηση του κατασκευαστή τους. Το τμήμα service της εταιρείας μας παραμένει στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου στα τηλέφωνα επικοινωνίας του olympianspirit.gr.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΙΔΩΝ.  Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. 

          Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του(DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. 

          Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα(σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. 

          Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.
 - Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε με την εταιρεία μας στα τηλ.2610621341.

 

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Απο 1 εως 4 εργάσιμες ,αναλόγως τρόπου αποστολής και προορισμού.