YOGA-PILATES Υπάρχουν 45 προιόντα.

Με τις ασκήσεις yoga μέσα απο ασκήσεις αναπνοής - τεχνικές χαλάρωσης και σωματικές ασκήσεις επιτυγχάνεται ισορροπία του οργανισμού αλλά και μεγάλη ελαστικότητα και κινητικότητα στις αρθρώσεις.Διορθώνοντας τη στάση της σπονδυλικής στήλης ανακουφίζει από πόνους της μέσης, του αυχένα ή της πλάτης. Ηρεμεί το νευρικό σύστημα και απελευθερώνει την ένταση καταπολεμώντας το stress.Βελτιώνει το μυϊκό σύστημα και σμιλεύει το σώμα.Κάνει καλό στο νευρικό σύστημα , την καρδιά και το κυκλοφορικό. Ενισχύει την αναπνευστική λειτουργία. Είναι κατάλληλο για μένα; Είναι κατάλληλο για όλους και όλες , ανεξάρτητα από φύλλο και ηλικία με το όρο ότι θα αποφεύγονται συγκεκριμένες στάσεις ή ασκήσεις κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.Ξεκινήστε σωστά. Χρειάζεται ελαφρύ και άνετο ντύσιμο –χωρίς παπούτσια - που να επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση. Ένας χώρος ήρεμος και ζεστός θα σας προσφέρει τις κατάλληλες συνθήκες για yoga. Εδώ θα βρείτε ο,τι θα σας χρειαστεί για την εκτέλεση των ασκήσεων yoga.

Pilates: Ανήκει στους εναλλακτικούς τρόπους άσκησης που στοχεύουν στην ενίσχυση της ευλυγισίας και της σωματικής δύναμης χωρίς να αυξάνει τον όγκο. Περιλαμβάνει ασκήσεις με διατάσεις , αντίσταση και αναπνοές.Προσφέρει ισορροπία κίνησης , σωστή ευθυγράμμιση του σώματος, απώλεια πόντων , μυϊκή σύσφιξη, ενδυνάμωση πλάτης-μηρών –κοιλιάς, ελαστικότητα σπονδυλικής στήλης και ανακούφιση από πόνους . Επίσης συντελεί στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και λειτουργία των πνευμόνων.
Γιατί να το επιλέξετε: Δίνει ελαστικότητα και ισορροπία ενισχύοντας τη σωματική δύναμη. Ενισχύει και διαμορφώνει του μύες όλου του σώματος. Βοηθά στην μείωση του άγχους, την αποβολή της έντασης και την αύξηση της ενεργητικότητας.Δημιουργεί πιο δυνατή και ελαστική σπονδυλική στήλη και επαναφέρει τη σωστή στάση του σώματος. Βοηθά στη σύντομη ανάρρωση από τραυματισμούς – ανακουφιζει από τους πόνους της πλάτης και των αρθρώσεων.Ενισχύει την ευκινησία και τη σωματική αντοχή.
Είναι κατάλληλο για μένα;Είναι κατάλληλο για όλους και όλες , ανεξάρτητα από φύλλο και ηλικία ακόμα και αν είναι αγύμναστοι. Αποτελεί ήπια και ασφαλή μέθοδο άσκησης και γι αυτό είναι κατάλληλη και για εγκύους, ηλικιωμένους και παιδιά.
Ξεκινήστε σωστά.Χρειάζεται ελαφρύ και άνετο ντύσιμο που να επιτρέπει την ελεύθερη κίνηση. Τα παπούτσια δεν είναι απαραίτητα , αντίθετα μπορείτε να ασκηθείτε πιο εύκολα χωρίς αυτά. Εδώ θα βρείτε ο,τι χρειάζεστε για τις ασκήσεις σας Pilates όπως λάστιχα, στρώματα, μπάλες, δαχτυλίδια και βαράκια.Με τη χρήση τους αυξάνεται η αντίσταση, ενεργοποιείται ο μεταβολισμός και δημιουργείται καθαρή μυϊκή μάζα. Τα λάστιχα και τα βαράκια δημιουργούν σημαντική αντίσταση και βοηθούν στη σύσφιξη και την τόνωση των μυών, ενώ τα δαχτυλίδια επικεντρώνονται στο κάτω μέρος του σώματος και στον κορμό