Η εταιρία μας αναλαμβάνει το Service των προϊόντων πού εμπορεύεται.(Εξαιρούνται Εξειδικειμένοι Κωδικοί).
Όλα τα πωλούμενα είδη καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας από και με βάση τους όρους της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Ενημερωθείτε σχετικά από το εγχειρίδιο χρήσης του προϊόντος.
Η εγγύηση καλής λειτουργίας τίθεται σε ισχύ με την έκδοση παραστατικού πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης).
Τό Olympian Spirit δεν παρέχουν εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη γιά όλα τά προιόντα και δεν εμπλέκονται στη διαδικασία επίλυσης δυσλειτουργιών της εκάστοτε αντιπροσωπείας. Μπορείτε όμως να επικοινωνήσετε μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών 2610 621341 ή να στείλετε μήνυμα στο info@olympian spirit.gr για να αναφέρετε το πρόβλημα. Ενδεχομένως να είμαστε σε θέση να επιλύσουμε το πρόβλημα τηλεφωνικά ή να μεταφέρουμε το αίτημά σας στην αντίστοιχη αντιπροσωπεία.
- To service παρέχεται δωρεάν (εντός εγγύησης) στο χώρο της αντιπροσωπείας.
- Για εργασίες εντός εγγύησης : ανταλλακτικά & εργασία χωρίς επιβάρυνση πάντα στο χώρο της αντιπροσωπείας.
- Για εργασίες στο χώρο του πελάτη και εντός και εκτός εγγύησης (Η επίσκεψη χρεώνεται βάσει τιμοκαταλόγου αντιπροσωπείας)
- Για εργασίες εκτός εγγύησης: χρέωση ανταλλακτικών, εργασίας και επίσκεψης κατόπιν συνεννόησης.
- Η συσκευή επισκευάζεται στο χώρο service-επισκευής της εταιρείας
- Οποιαδήποτε έξοδα για επισκευή εκτός του χώρου αυτού, επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Τα έξοδα μεταφοράς της συσκευής προς το χώρο service-επισκευής από το χώρο του πελάτη και το αντίστροφο, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για την καλύτερη λειτουργία και παράταση ζωής των οργάνων γυμναστικής, σας συστήνουμε, να γίνεται ένας έλεγχος, ανά τακτά χρονικά διαστήματα, στις βίδες και σπρέι γράσου όπου χρειάζεται.
Ειδικότερα, για τους διαδρόμους γυμναστικής, προτείνουμε να γίνετε επισταμένος έλεγχος και συντήρηση και επισκευή όλων των μηχανικών μερών των οργάνων γυμναστικής, από εξειδικευμένους τεχνικούς της εταιρίας μας.
Η συντήρηση περιλαμβάνει τα εξής: Καθαρισμό μοτέρ, καθαρισμό πλαισίου κινητήρα/πλακέτας, καθαρισμό αισθητήρα, ρύθμιση ιμάντα μοτέρ, καθαρισμό δαπέδου (DECK), λίπανση μοτέρ κλίσης (γρασάρισμα), ρύθμιση τάπητα τρεξίματος και λίπανση, έλεγχος σε όλες τις βίδες και σπρέι γράσου όπου χρειάζεται.
Ο έλεγχος αυτός προτείνουμε να γίνετε, μία (1) φορά το χρόνο.
Από μια απλή οδηγία λειτουργίας, μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης, μέχρι και επίσκεψη στο χώρο σας, το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας είναι στη διάθεσή σας από Δευτέρα έως Σάββατο 09:00 – 14:00 μ.μ. στο τηλέφωνο: 2610-621341.
Για να δηλώσετε μια βλάβη ή για μία επισκευή, θα πρέπει να αναφέρεται το μοντέλο, το παραστατικό αγοράς (π.χ. απόδειξη καταστήματος), το serial number του μηχανήματος.
Για να παραγγείλετε κάποιο ανταλλακτικό ή να επισκευάσετε, θα πρέπει να αναφέρεται το μοντέλο, το παραστατικό αγοράς (π.χ. απόδειξη καταστήματος), το serial number του μηχανήματος, και τον κωδικό του ανταλλακτικού.
Όλα τα όργανα γυμναστικής της KETTLER έχουν κατασκευαστεί για να σας προσφέρουν απροβλημάτιστη λειτουργία για πολλά χρόνια. Όπως, όμως, κάθε ηλεκτρική συσκευή έτσι και τα μηχανήματα της KETTLER χρειάζονται μεγάλη προσοχή κατά τη διάρκεια της χρήσης και του χειρισμού τους.
Μεγάλη προσοχή απαιτείται:
- Στην ηλεκτρολογική εγκατάσταση που θα συνδεθεί (π.χ. για αποφυγή αυξομειώσεων τάσης).
- Σε υγρά που τυχόν βρέξουν το μηχάνημα.
- Σε αντικείμενα ή ακαθαρσίες που εισχωρήσουν στο μηχάνημα.
- Σε μετακινήσεις πάσης φύσεως.
ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ
Η εγγύηση ισχύει μόνο εφόσον συνοδεύεται από το νόμιμο παραστατικό αγοράς από εξουσιοδοτημένο κατάστημα (τιμολόγιο πώλησης ή δελτίο λιανικής πώλησης). Σας συνιστούμε το παραστατικό αγοράς να το φυλάξετε μαζί με τους όρους της εγγύησης. Η διάρκεια της εγγύησης δεν παρατείνεται για οποιονδήποτε λόγο.
Η εταιρεία αναλαμβάνει να επισκευάσει τη συσκευή δωρεάν σε περίπτωση βλάβης που οφείλεται αποκλειστικά σε κατασκευαστικό σφάλμα. Η εγγύηση καλύπτει το κόστος των ανταλλακτικών και την εργασία. Η αντικατάσταση ή όχι των ανταλλακτικών είναι στην κρίση των τεχνικών της εταιρείας. Αντικατάσταση συσκευής αποκλείεται.
Η συσκευή επισκευάζεται στο χώρο service-επισκευής της εταιρείας ή του εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου. Οποιαδήποτε έξοδα για επισκευή εκτός του χώρου αυτού, επιβαρύνουν τον πελάτη. Επίσης, τα έξοδα μεταφοράς της συσκευής προς το χώρο service-επισκευής από το χώρο του πελάτη και το αντίστροφο, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η αποκατάσταση κάθε βλάβης γίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα. Αποκλείεται κάθε είδους απαίτηση για αποζημίωση λόγω καθυστέρησης στην επισκευή βλάβης εξαιτίας ανώτερης βίας.
Συμβουλή: Συχνά οι απαντήσεις και οι λύσεις βρίσκονται στο εγχειρίδιο χρήσης αν πρόκειται για μηχάνημα. Μην πετάτε το εγχειρίδιο χρήσης. Μπορεί να χρειαστεί να ανατρέξετε σε αυτό για τη λειτουργία του προϊόντος, επίλυση μικροβλαβών, συντήρηση κλπ. Η παρούσα εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει τις εξής περιπτώσεις:
- Όταν η συσκευή χρησιμοποιείται για επαγγελματική χρήση όπως σε γυμναστήρια, φυσικοθεραπευτήρια κλπ.
- Όταν έχει γίνει προσπάθεια αποκατάστασης της βλάβης από άτομο μη εξουσιοδοτημένο για το σκοπό αυτό.
- Όταν η βλάβη προέλθει από κακή συναρμολόγηση, χρήση και κακή ηλεκτρολογική εγκατάσταση π.χ. κομμένα καλώδια, κακή προσαρμογή εξαρτημάτων, αυξομειώσεις τάσεων στο δίκτυο της ΔΕΗ.
- Εξαρτήματα που έχουν καταστραφεί από υπαιτιότητα του χρήστη όπως σπασμένα πλαστικά μέρη, φθαρμένος ιμάντας από μη σωστή ρύθμιση, λανθασμένη ή ελλιπή λίπανση, φθορές κατά την μετακίνηση του μηχανήματος.
- Εξαρτήματα όπως: τάπητες, ιμάντες κίνησης, μετασχηματιστές, συρματόσχοινα, δάπεδα και πλευρικά πατήματα θεωρούνται αναλώσιμα και δεν καλύπτονται από την εγγύηση.